Ik ben in het bezit van een eigen huis met hypotheek. Voorlopig wil ik het nog niet verkopen maar ik verhuis op korte termijn naar zwitserland. Daarom heb ik besloten mijn huis te verhuren....
Dit heeft echter nogal wat gevolgen. Bijvoorbeeld mbt de hypotheekrente aftrek. Maar ook met belastingen....
Heeft iemand hier ervaring mee, en wat kan ik het beste doen op fiscaal gebied?
Zijn er 'truckjes' of 'klare constructies' die ik kan inzetten?
Alvast bedankt.
Hartelijke groet, Tom
Ik ben nu overigens in gesprek met expat bedrijven..... Het verhuren zelf zal geen probleem worden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
tomwjd
tomwjd
Beste Higher Levelers,
Ik ben in het bezit van een eigen huis met hypotheek. Voorlopig wil ik het nog niet verkopen maar ik verhuis op korte termijn naar zwitserland. Daarom heb ik besloten mijn huis te verhuren....
Dit heeft echter nogal wat gevolgen. Bijvoorbeeld mbt de hypotheekrente aftrek. Maar ook met belastingen....
Heeft iemand hier ervaring mee, en wat kan ik het beste doen op fiscaal gebied?
Zijn er 'truckjes' of 'klare constructies' die ik kan inzetten?
Alvast bedankt.
Hartelijke groet, Tom
Ik ben nu overigens in gesprek met expat bedrijven..... Het verhuren zelf zal geen probleem worden.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31964-ik-verhuis-naar-het-buitenland-en-wil-mijn-eigen-huis-verhuren-wat-is-wijsheid/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag