• 0

Certificate of Origin - hoe werkt dat?

Goedemorgen,

 

Ik heb een product geleverd aan een bedrijf in Slovenie, dit is ongeveer 2 maanden geleden.

 

Nu krijg ik de vraag of ik een Certificate of origin aan kan leveren, nu heb ik daar weinig ervaring mee, heb vanmorgen contact gehad met de KVK en die beste man vertelde mij dat ik een schema van het productieproces aan moet leveren, met als bijlage de leveranciersverklaring van de leveranciers.

 

Heeft iemand hier een voorbeeld van, of zou iemand me hier wat advies in kunnen geven.

 

Alvast bedankt.

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo Roel,

 

Kan je iets meer over het product dat je geleverd hebt vertellen?

Krijg jij het in losse onderdelen en maak je er een eigen product van? (Zo ja, waar komen de onderdelen vandaan?)

Is het een kant en klaar product wat je inkoopt en door hebt verkocht?

 

Die dingen zijn handig om te weten voor je advies kan krijgen.

 

Groeten,

Anton.

Link naar reactie
  • 0

Het is een 'Cargo Box' / transportbox die achter op een electrisch 1-persoons voertuig word geplaatst.

 

Wij krijgen de losse onderdelen binnen van onze producent en daarna assembleren wij het product i.c.m. de gewenste opties.

 

Het is 100% zelf ontwikkeld.

Link naar reactie
  • 0

Dan is bijna zeker een 100% Hollands product, print een (kopie) factuur+pakbonuit en zet daar de Oorsprong op (=NL) en ga hiermee naar de KvK -evt op afspraak) de kvk geeft je dan de verklaring

 

(gezien het product zal het ook wel een serienummer hebben of een ander kenmerk zorg dat dit/deze ook op de factuur + pakbon staat

 

suc6

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Goedemorgen,

 

Ik heb een product geleverd aan een bedrijf in Slovenie, dit is ongeveer 2 maanden geleden.

 

Nu krijg ik de vraag of ik een Certificate of origin aan kan leveren, nu heb ik daar weinig ervaring mee, heb vanmorgen contact gehad met de KVK en die beste man vertelde mij dat ik een schema van het productieproces aan moet leveren, met als bijlage de leveranciersverklaring van de leveranciers.

 

Heeft iemand hier een voorbeeld van, of zou iemand me hier wat advies in kunnen geven.

 

Alvast bedankt.

 

[titel aangepast - mod]

 

Hebben de tips je verder geholpen?

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 154 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.