• 0

EIM: Interessante wetenschappelijke artikelen over ondernemerschap in Nederland

Ik ben blijkbaar alweer een tijdje niet meer op de (vernieuwde?) site van het EIM geweest, want zojuist kwam ik er toevalligerwijs via een Amerikaans blog en vond ik hem erg interessant om eens in te grasduinen, dus ik deel hem graag hier:

Engelstalige onderzoeken en artikelen op EIM's Knowledge Web on SMEs and Entrepreneurship

On this page you can find all our reports in the English language. You can download these publications for free. Most of these reports are research reports, some belong to our general publications that are directed towards policymakers and the general public. We also publish a range of policy and practice-oriented reports in Dutch. Please consult our Dutch site for these latter publications.

En er zijn ook Nederlandstalige publicaties (maar wat mij betreft zo op het eerste gezicht minder interessant):

Innovatief ondernemerschap, de sleutel voor groei!

EIM publiceert jaarlijks vele beleids- en praktijkgerichte publieksrapportages met actuele achtergrondgegevens, prognoses en onderzoeksbevindingen, voor gebruikers uit het beleid, branche- en belangenorganisaties, adviseurs van het MKB, de media en andere geïnteresseerden. Deze publicaties zijn meestal Nederlandstalig.

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar