• 0

Eigen bedrijf in Kroatië

HOi, ik ben nu nog student, ben wel bijna klaar.

 

Ik heb de ambitie om binnen nu en 2 jaar een eigen bedrijf te starten in Kroatië. Het gaat om een taxibedrijf aan de kust.

 

Ik ben nu 3 jaar in Kroatië op vakantie geweest en ik heb veel kennissen en wat vrienden. Ben dus redelijk bekend met cultuur en allerlei randzaken. Ik heb wat info opgezocht mbt toerisme en arbeidsmarkt enz.

 

Wie kan me nog wat tips geven over het starten van een eigen bedrijf in Kroatië (of in het buitenland in het algemeen)?

Welke instanties moet ik raadplegen?

Waar moet ik naar kijken of rekening mee houden?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

misschien een idee:

 

Kroatische bedrijven uit de omgeving van Cakovec en Rijeka, waren aanwezig op de bedrijven contactdagen, die op 11 en 12 maart plaats vonden in het FEC in Leeuwarden, Nederland. Hun doel was om in contact te komen met Nederlandse bedrijven. Met hun kwalitatieve producten hebben ze laten zien dat ze zeker interessant zijn voor de West-Europese markt. In de stand van deze Kroatische bedrijven was kroatiehrvatska.com ook aanwezig. Volgens de Kroatische deelnemers heeft kroatiehrvatska.com er aan toe bijgedragen, dat deze dagen een groot succes waren. Dit komt volgens hen omdat kroatiehrvatska.com veel inzicht en kennis heeft in de Kroatische en Nederlandse cultuur en zakenwereld. Ook waren ze heel tevreden dat kroatiehrvatska.com heeft geholpen bij het vertalen en het uitbrengen van advies. Natuurlijk gaat kroatiehrvatska.com verder met het helpen van deze bedrijven en andere bedrijven, met als doel het promoten van de Kroatische handel en het verbeteren van de Kroatische economie. Voor meer informatie kan U altijd contact met ons opnemen: info@kroatiehrvatska.com.
Link naar reactie
  • 0

Ik ben aktief als senior-adviseur en met name in de Balkanlanden.

Mijn eigen bedrijf is gevestigd in het Oosten van Kroatie (regio Vukovar) en coordineer mijn werkzaamheden vanuit Nederland.

Werkzaamheden omvatten: het schrijven van een businessplan en begeleiding bij de opzet van de vennootschap (fiscaal, juridisch enz.), het vinden van partners.

Mijn jarenlange ervaring heeft geleerd dat zaken doen (met name in Kroatie) niet eenvoudig is en moet men beducht zijn op de valkuilen die men tegen kan komen.

Mocht je meer willen weten, neem dan contact op met: qubus@adviseert.com

 

[ingreep moderator: dit bericht is jaaaaaaren oud. zelfpromotie wordt bovendien niet op prijs gesteld, advies wèl! deze gaat op slot]

 

 

hade56

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 88 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.