• 0

Kosten Openbaar Vervoer

Een dag in de week ga ik bij een klant op locatie werken. Ik moet hier afgerond 100 km voor reizen. Tijdelijk kan ik niet beschikken over een auto waardoor ik aangewezen ben op het Openbaar Vervoer.

 

Misschien een wat simpele vraag, maar ik ben er toch niet zeker over. Wat is een gangbare manier om dit in rekening te brengen? Aan de hand van kilometers of aan de hand van de werkelijk gemaakte kosten? Zijn hier richtlijnen voor of maatstaven? Andere autolozen? Hoe doen jullie dit? TIA.

 

Mvg, Nathan.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Treinkaartjes etc. gewoon in rekening brengen aan de klant.

En bewaren! Je kan reiskosten met openbaar vervoer ook van je winst en WAZ premie aftrekken.

 

Persoonlijk zal ik wel even met je klant overleggen dat hij niet raar staat te kijken als hij de factuur ziet. Bij mij staat het in mijn AV en als het van toepassing is nog eens benadrukt op de overeenkomst.

 

Jelmer.

Link naar reactie
  • 0

Treinkaartjes etc. gewoon in rekening brengen aan de klant.

En bewaren! Je kan reiskosten met openbaar vervoer ook van je winst en WAZ premie aftrekken.

 

Persoonlijk zal ik wel even met je klant overleggen dat hij niet raar staat te kijken als hij de factuur ziet. Bij mij staat het in mijn AV en als het van toepassing is nog eens benadrukt op de overeenkomst.

 

Jelmer.

 

Goedemorgen medeautoloze :-)

 

Bedankt voor je tip! Uiteraard overleg ik dit eerst even met de klant.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 75 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.