• 0

Ik wil een eigen bedrijf vanuit huis beginnen (iets rondom kinderen) HELP!

Hallo, ik wil graag iets voor mezelf beginnen maar kan niet vinden wat ik zoek.

Ik wil iets rondom (niet direct met) kinderen doen bijv: een webshop beginnen met aparte (buitenlandse) babyartikelen, website met alles voor een leuke babyshower, zwangerschapssieranden maken, baby/kinderkleding bedrukken..dit zijn een paar ideeen, maar nog niet echt wat ik zoek.

 

ik zoek wel iets wat een beetje geld oplevert…(dat zijn de bovenstaande niet echt volgens mij…)

 

heeft iemand nog een leuk (creatief) idee?

 

dank dank dank..!!

 

Camille

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik denk dat als iemand een idee heeft waarmee die thuis kan werken en veel geld mee kan verdienen dat diegene dit wel zelf op gaat starten i.p.v. jou dit idee te geven.

 

Ondernemen is niet zomaar even denken ik wil vanaf thuis geld gaan verdienen dus start ik iets vanaf huis op, nu eens even kijken waarmee ik dat kan gaan doen.

 

Zorg dat je een goed idee heb, werk dit idee uit en ga dan starten.

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat als iemand een idee heeft waarmee die thuis kan werken en veel geld mee kan verdienen dat diegene dit wel zelf op gaat starten i.p.v. jou dit idee te geven.

 

Ondernemen is niet zomaar even denken ik wil vanaf thuis geld gaan verdienen dus start ik iets vanaf huis op, nu eens even kijken waarmee ik dat kan gaan doen.

 

Zorg dat je een goed idee heb, werk dit idee uit en ga dan starten.

 

Het gaat mij niet om het geld, er komt bij mij al geld binnen.

Ik ben gewoon opzoek naar iets er naast, waar ik me mee bezig kan houden. het hoeft echt geen topformule te zijn en ik hoef er ook niet echt winst mee te maken.

Het gaat mij er meer om dat ik iets leuks vind.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 193 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.