• 0

dispuut leverancier detailhandel

Vriendin van mij had een lingerie zaak in Purmerend en deed veel zaken met Marlies Dekkers.

De sales manager van Marlies Dekkers kwam op 5/2/2010 met de mededeling dat er een 3e verkooppunt bij kwam. Daar was zij niet gelukkig mee en heeft dat kenbaar gemaakt aan de Sales man. Die zei "Dan lijkt het mij beter om nu afscheid van elkaar te nemen'

Er waren echter wel 5 orderbevestigingen getekend.

Deze zijn tot op heden NOOIT aangeboden, noch geleverd.

Nu, anderhalf jaar later stuurt Marlies Dekkers een incassoburo met de mededeling dat het totaal bedrag van de uitstaande orders moet worden betaald want dat staat in de Modint algemene voorwaarden.

Dit lijkt mij GOUDEN BUSINESS!!!

1 1/2 jaar niets ( schriftelijk, telefonisch, email of in persoon) van je laten horen en dan de rekening sturen.

 

Note: doordat Marlies Dekkers niet meer in het assortiment zat en dit een groot deel van de omzet was, liep de omzet achteruit en heeft mijn vriendin uiteidelijk de zaak moeten stuiten.

 

Zijn er vergelijkbare situaties bekend?

Kan iemand ons advies geven?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 89 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.