• 0

Fax programma

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het is niet mogelijk met ADSL (zelfde reden dat dialers ook niet willen ;)). ISDN weet ik niet, maar lijkt mij wel kunnen...

 

Ik blijf dit topic even volgen, want ik zoek ook een faxprogramma.

 

Jochem

Link naar reactie
  • 0

Je kunt wel faxen over een ISDN lijn maar het blijft een analoge bedoening. Je moet dus emulatie software hebben om via een ISDN lijn naar een analoge fax te gaan. Bestaat wel maar niet erg betrouwbaar (al was het in de tijd van 300Mhz PC's dat ik het voor het laatste geprobeerd heb) Het best kun je gewoon een analoog modem aanschaffen aan je quattrovox hangen en met de bijgeleverde software faxen.

 

Groeten,

Willem

Link naar reactie
  • 0

Je kunt wel faxen over een ISDN lijn maar het blijft een analoge bedoening. Je moet dus emulatie software hebben om via een ISDN lijn naar een analoge fax te gaan. Bestaat wel maar niet erg betrouwbaar (al was het in de tijd van 300Mhz PC's dat ik het voor het laatste geprobeerd heb) Het best kun je gewoon een analoog modem aanschaffen aan je quattrovox hangen en met de bijgeleverde software faxen.

 

Groeten,

Willem

 

Bedankt voor je bericht, maar dat is mij teveel gedoe. Dan kan ik denk beter een gewone fax gaan kopen..

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
  • 0

Hoi Victor,

 

Een gewone fax bespaard inderdaad een hoop gedoe. Ik zou als ik een aan zou schaffen, wel kiezen voor een Laserfax, ze hadden laatst een goede Brother bij de Dixons, een laserprinter. Ik weet alleen niet of dat alleen bij onze vestiging was. Je kunt eventueel eens kijken. Ik heb voor deze laserfax 125 euro betaald.

 

Christian

Link naar reactie
  • 0

Hoi Victor,

 

Een gewone fax bespaard inderdaad een hoop gedoe. Ik zou als ik een aan zou schaffen, wel kiezen voor een Laserfax, ze hadden laatst een goede Brother bij de Dixons, een laserprinter. Ik weet alleen niet of dat alleen bij onze vestiging was. Je kunt eventueel eens kijken. Ik heb voor deze laserfax 125 euro betaald.

 

Christian

 

Hoi Christian,

 

Bedankt! Op de site van Dixons kon ik het niet terugvinden, maar ik zal eens zoeken. Inderdaad is een laserfax denk ik praktischer. Een met een rolletje en thermische inkt heeft weinig nut.

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
  • 0

Nu ga ik een beetje offtopic, maar een laserfax is inderdaad veel praktischer, en je kunt er aanmerkelijk meer afdrukken mee maken. Ik heb even gekeken bij onze o zo grote Media Markt en daar kost deze fax het dubbele :-X Misschien gewoon even een keertje bellen met dixons ofzo.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 131 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.