Ga naar inhoud

Samenwerking met gesloten beurzen

Geplaatst:

marcodigrunni

Ik als grafisch ontwerper en idee bedenker vroeg mij af of er nog veel mensen en bedrijven zijn die het vandaag de dag aandurven om met gesloten beurzen samen een project te realiseren waar zie echt iets in zien.

Al een paar keer heb ik geprobeerd mensen te vinden om samen met mij iets te realiseren. Echter merk ik toch dat er veel meer weerstand is in het samenwerken met gesloten beurzen.

Graag wou ik bij deze eens vragen wat jullie op dit forum ervan vinden en of er ook nog mensen zijn die het doen en aandurven.

Featured Replies

Geplaatst:

Sabra

Ik heb het ooit wel gedaan, maar ook een paar keer m'n vingers aan gebrand. Het probleem met dit soort samenwerkingen is dat je elkaar moet kunnen vertrouwen, en kunnen peilen. Niet iedereen kan goed samenwerken, vaak moet je elkaar daar een beetje voor kennen. En omdat de meeste van deze samenwerkingen via internet worden aangeboden, blijft het een beetje 'anoniem'.

Geplaatst:

marcodigrunni

• Auteur

Beste Sabra, daar ben ik het helemaal mee eens. Vaak doe ik dan ook gelijk een gesprek met een persoon face to face. Zo kan je het beste zien of iemand echt betrouwbaar is. Zelf heb ik helaas ook al 1 keer gehad dat de samenwerking niet was wat het moest zijn. Maar het is ook al een keer goed gegaan. Persoonlijk zou ik het graag vaker willen doen omdat ik denk dat het vele deuren doet openen. Zeker voor mij als afstuderend student.

Geplaatst:

Sabra

Het lijkt me dat juist op een opleiding er toch wel mensen te vinden zijn die tijd in dit soort dingen willen stoppen? Ik merk aan mezelf dat ik nu (28 jaar) veel minder tijd over hou voor niet betaalde projecten, dan een paar jaar geleden.

Geplaatst:

marcodigrunni

• Auteur

Klopt, juist als student is er nog de tijd en de mogelijkheid om dit soort dingen te doen. Ook mijn vakgebied waar ik in zit leent zich er voor dit soort dingen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.