• 0

Investeringsaftrek samenvoegen dezelfde softwarepaketten

Hallo HL, ers

 

Ik heb een kort vraagje : ik wil meerdere computers voorzien van Windows 7.

Als ik 5 "windows 7" pakketten op een factuur koop kan dit dan gezien worden als een samenhangende investering en mag ik de bedragen per pakket samentellen om te voldoen aan de minimale eis van 450 euro per investering ?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als jij kunt aantonen dat ze met elkaar bijvoorbeeld over windows7 applicaties moeten kunnen communiceren.

Zou ik het inzetten. Bij MS Office applicaties is dat wel aannemelijk. Gezamenlijk op een excel file kunnen werken bijvoorbeeld.

Of een gezamenlijk e-mail pakket. Wat is de prijs van een groeps-licentie voor Windows 7? Komt dat boven de 450?

Link naar reactie
  • 0

bedankt voor je reactie.

Voor mij is het vermoedelijk aantrekkelijker om losse pakketten te kopen en geen groepslicentie maar de individuele pakketten kosten ruim onder de 450 euro maar gezamenlijk er duidelijk boven.

Vandaar mijn vraag want bij een groepslicentie ga ik er vanuit dat het geen probleem is.(en als ik er een onderhoudscontract van 3 of meer jaren bij neem kan ik volgens mij die kosten er ook nog bijtellen)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 217 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.