Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jyt
Beste,
Ik ben van plan groenten te gaan verhandelen naar het buitenland toe, ik beschik zelf over de contacten waar ik de hele jaar door van bepaalde producten kan afnemen, een van de grootste boeren van Benelux en teelt ook bv in Afrika op ontzettende grote schaal waardoor hij de hele jaar door aanbod heeft van vele groentesoorten. Er wordt mij natuurlijk ook enige mate gegund. Mijn opzet is om als tussenpersoon te fungeren, ik heb al een kleine marktonderzoek gedaan om een beeld te krijgen, de volgende stap is gewoon rechtstreeks in contact komen. Ik ben Chinees van achtergrond en kan het ook spreken, mijn plan is om contacten binnen China/Azie/Rusland te zoeken om daar mijn afzet kwijt te kunnen. Ik ben ook bereid om ervoor af te reizen indien nodig.
Mijn vraag is naar wie ik moet gaan zoeken als contactpersoon/afnemer, wie zijn de meest potentiele personen en waar moet ik zoeken, buiten groothandeleren en supermarktketens. Nog tips die ik kan gebruiken ivm contracten/logistiek en de financiele constructie tussen afnemer en verkoper, alle suggesties zijn welkom.
Mvg,
Jack
[titel aangepast - mod]