24HourDotcom

Aanbevolen berichten

<>

 

Ik heb deze hele draad gemist, waarschijnlijk voor mijn tijd, anders had ik er vast tussen gestaan 8)

 

Best lastig om zoiets van de grond te trekken, anderzijds zou je zeggen met de techniek van vandaag moet toch van alles mogelijk zijn.

 

Ik wil nog wel wat in de groep gooien als niemand mij inmiddels moe is:-)

 

Maar we zouden bijvoorbeeld in 24 uur een boek kunnen schrijven over en door ondernemers(of een ander onderwerp). Als een ieder op een avond een verhaaltje in het boek schrijft is het klaar. Verhaaltjes moeten dan wel een thema hebben, maar daar komen we wel uit. Boek laten we de volgende dag drukken en het moet free publicity krijgen. Ik heb het ooit ingedient bij guiness boek of records: Binnen 24 uur door 10.000 mensen een boek laten schrijven en door 10.000 mensen gekocht wordt, was de insteek. Werd afgewezen, omdat het schijnbaar niet meetbaar zou zijn.

 

Kop in de krant: "5000 ondernemers schrijven op één avond een boek".

 

Ik heb nog een applicatien online staan waar je het mee zou kunnen doen: http://www.moreresults.nl/plan/

 

Moet dan even wat vorm en een start schot krijgen.

 

Boek zou eigenlijk al gekocht moeten worden voor dat we het maken:-)

 

Wat in deze draad verder nodig is, zijn mensen met daadkracht, doeners. Ik ben even uitgeblust voor vandaag:-)

 

Perry

 

 

 

 

Link naar reactie

@snowboarden

Ik denk dat het 't beste is om een keer met een aantal mensen samen te gaan zitten. Het forumidee werkte niet echt, maar misschien lukt het "in real life" wel.

 

Ik kan wel een plaats regelen waar we met een paar mensen kunnen gaan brainstormen, maar dat is wel behoorlijk in het zuiden van Nederland. Misschien kan iedereen die nog geinteresseerd is even opgeven op welke datum en welk tijdstip diegene het 't beste uitkomt? Persoonlijk komt het mij een keer doordeweeks in de avonduren het beste uit. Overdag kan desnoods ook. In het weekend kan ik helaas bijna nooit.

 

En nu ga ik voetbal kijken. :)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 225 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.