Grrr ex werkgevers

Aanbevolen berichten

Pfff... irritatie... veel irritaties...

 

Even van me af tiepen...

 

Ik heb 3 jaar bij een VOF gewerkt als enige personeelslid naast de 2 oprichters.

 

Sinds vorige zomer liep het niet meer zo en begonnen mij wensen te botsen met die van hun dus hield ik er mee op en begon voor mezelf. (Nov-2003)

 

Nu een ruim halfjaar verder, bestaat de VOF al even niet meer. Sinds December hebben hun onderling ook frictie waardoor ze in Januari maar stopte omdat het echt niet zou gaan.

 

Sinds die dag zit ik in een soort martel stoel en van alle kanten wordt tegen me aan getrapt en aan me getrokken terwijl ik er niets van wil weten en niets mee te maken wens te hebben... ik wil gewoon me werk doen.

 

Partij A heeft een deel van de klanten en paar producten, partij B de rest. En ik... ik begin voor mezelf me dingen te maken en te doen. Vraag ik partij A voor zijn specificaties die hij destijds voor me had geschreven en ik kom tot overeenskomst dat ik ze mag gebruiken.

 

Wat blijkt nu... wil partij B dat ik mijn werk gewoon aan hem geef omdat de specs van partij A ook destijds van B waren...

 

Als je het nog kan volgen, schreeuw even heel hard iets voor me, dan delen we de agressie.

Parcye website is helemaal vernieuwd, nu met Mocca CMS 3 als engine.
Link naar reactie

inderdaad goed om agressie van je af te tikken. Ik begrijp de ins en outs niet helemaal maar de strekking van het verhaal klinkt bekend ;)

 

Wees voorzichtig met je energie, laat je voormalige bazen geen vampieren worden en als je wat rust wilt schakel je juridische hulp in. succes! :)

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Precies :) beter delen met wie het wil lezen hier dan opkroppen en vijanden zien in alles en iedereen.

 

Je wilt het verhaal niet kennen :P maar komt er dus op neer dat ik iets maak maar vraag hoe A het destijds met zijn klant had besproken, partij B hoort dit en wil prompt dat wat ik maak ook voor hem te gebruiken is... ja nee zo werk ik niet.

Parcye website is helemaal vernieuwd, nu met Mocca CMS 3 als engine.
Link naar reactie

Als ze in een VOF zaten hadden ze beide waarschijnlijk beslissingsbevoegdheid (zou je even na kunnen kijken)....

In dat geval hoef je maar met 1 van de 2 een afspraak te hebben en kan de andere partij hier niet over zeggen.....(hoogstens kunnen ze elkaar hierom afmaken, maar jij hebt daar niets mee te maken)..

 

Egbert Punter

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 120 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.