• 0

Hulp bij kassasysteem van Reeleezee

Is hier iemand die met het kassasysteem van Reeleezee werkt?

 

Ik heb wat producten gescant en die staan nu rechts op de bon in het systeem. Maar nu wil ik ze weghalen en nieuwe producten selecteren. Alleen ik zie alleen de knop korting, afmelden, afrekenen, kontant en printen.

 

En als ik prijzen van mijn producten in mijn kassa wil wijzigen. Moet ik dan prijzen wijzigen en dan synchroniseren of moet ik dan gelijk weer een hele nieuwe kassaindeling maken?

 

Op de helpdesk zeggen ze: neem maar een betaald consult van 95 euro per uur. Er staat niks op hun site over welke knoppen te gebruiken waarvoor. Het enige wat er op staat is hoe de kassa geinstalleerd moet worden.

 

 

mod-edit:typo in titel aangepast

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 232 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.