Bij het invullen van mijn aangifte over 2011 geeft het aangifte programma aan dat “Het fiscalenwinstberekening ongelijk is aan het saldo winst-en-verlies rekening of aan het winst aandeel van uw onderneming”.
Het verschil is precies gelijk aan het balanspost vordering.
De vorderingen zijn wel geboekt als omzet over 2011.
Voor de rest heb ik een heel eenvoudige balans:
Eigenvermogen tegenover Liquide middelen en vorderingen.
Eigenvermogen van Eind 2010 / begin 2011 heb ik juist overgenomen van mijn aangifte 2010.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nedish
Nedish
Bij het invullen van mijn aangifte over 2011 geeft het aangifte programma aan dat “Het fiscalenwinstberekening ongelijk is aan het saldo winst-en-verlies rekening of aan het winst aandeel van uw onderneming”.
Het verschil is precies gelijk aan het balanspost vordering.
De vorderingen zijn wel geboekt als omzet over 2011.
Voor de rest heb ik een heel eenvoudige balans:
Eigenvermogen tegenover Liquide middelen en vorderingen.
Eigenvermogen van Eind 2010 / begin 2011 heb ik juist overgenomen van mijn aangifte 2010.
Heeft iemand een idee waar ik misschien fout zit?
Bedankt voor uw tips.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35770-ib-saldo-fiscale-winstberekening-ongelijk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag