• 0

Betrouwbaar genoeg of niet?

Goeiemiddag,

 

Voor een toekomstig project zit ik nu in de voorbereidingsfase. In het kort zal ik uitleggen waar ik mee bezig ben:

 

Een uniek concept dat gaat voorzien in de vraag en aanbod in een specifieke markt. Na onderzoek is gebleken dat er nog geen partij is die zich hiermee bezig houd, en dat maakt het gevoel om een plan in de praktijk te brengen alleen maar groter. Het principe is simpel en weinig uniek: mensen bieden iets aan, en de andere groep doet oproepen voor het bepaalde product.

 

Nu ben ik na verschillende offertes van grafische ontwerp bureaus (prijzen varrierend tussen de 15k - 50k) uitgekomen bij www.picts.nl

Deze bieden een werkspot script aan voor € 250 euro. Ik heb begrepen dat er in het land van de grotere bedrijven een soort 'regel' is dat hoe duurder de site is hoe beter hij moet zijn.

Nu is het verschil tussen beiden heel groot, en ik weet dat ik met alleen het script nog lang niet klaar ben. Ik wil het direct groot aanpakken en wil uitkomen op 10.000 - 50.000 bezoekers per dag. Dus een heleboel dataverkeer en server kosten.

 

Heeft iemand enig idee of een script als dit reeel is om aan te denken en dit laten optimaliseren (incl. huisstijl), data verkeer te regelen en verder te gaan met de plannen? Of is het om aantoonbare redenen beter om een compleet systeem te laten maken voor tienduizenden euro's?

 

Wellicht goed ter informatie: het concept moet zn grootste gedeelte van het verdienmodel halen met advertentie ruimte (banners) van aanbieders/leveranciers in deze branche.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

John

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 115 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.