Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Afnemersgroepen

Geplaatst:

mauritsvd-berg

Hallo iedereen,

 

Op het moment ben ik bezig met de marktafbakening van een crossmediaal communicatiebureau. Dit bureau is zowel online al offline actief bij het MKB maar ook bij de wat grotere bedrijven +-500 - 750 werknemers. De groep wordt aangestuurd door 1 'moederbedrijf'. Zij is gespecialiseerd in strategische keuzes voor bedrijven maar ook in de intrinsieke en extrinsieke waardes van ondernemingen. Nu ben ik heel benieuwd hoe het mogelijk is om hier een duidelijke marktafbakening van te maken. Op welke manier kan je de afnemersgroepen scheiden en zijn de functies dan de verschillende waardes van intrinsieke en extrinsieke merkwaarde? Hoe zou je de producten goed kunnen verwoorden?

 

Ik ben heel benieuwd naar jullie mening.

 

Met vriendelijke groet,

 

Maurits van den Berg

Featured Replies

Geplaatst:

Frans Sijtsma

Hoi Maurits

 

Dit is óf een studievraag óf een werknemersvraag

 

Beiden worden helaas niet op Higherlevel toegelaten, zie hiervoor de gebruiksvoorwaarden

 

Succes met je studie

 

Frans

HL-Admin

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.