• 0

Tips bij het beginnen van een eigen wervingsbureau

Ik ben al een tijd de juiste informatie aan het in winnen om een wervingsbureau te beginnen voor goede doelen

Ik wil me gaan vestigen in Groningen, en me richten op studenten die een leuk bijbaantje willen door mensen te werven voor

Bijv unicef,kika etc

 

Ik wil mijn plan gaan schrijven alleen kan ik tot op heden niet de juiste informatie winnen om

 

- Hoe strik ik unicef etc ?( plan laten zien )

- Hoe word het gefinancieerd ( meteen door unicef?, achteraf of pas na een periode)

 

Alle informatie is welkom

 

 

 

 

rking

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Enkele tegenvragen:

 

- hoe weet je dat Unicef of anderen hier behoefte aan hebben (m.a.w. weet je hoe je markt eruit ziet en welke behoeften zij heeft?)

- hoe regelen ze dit nu?

- weet je zeker dat dit soort partijen betaalde krachten gebruikt, en zo ja, dat die iet opcommissiebasis werken (achteraf dus, o.b.v. resltaat)?

- hoe is je netwerk in deze wereld, en zo die nog niet zo groot/sterk is, wat ga je daar aan doen?

 

Antwoorden moet je niet krijgen, antwoorden moet je zelf beredeneren/uitvinden in deze planningsfase, dat is veel waardevoller voor je uiteindelijke bedrijf! :)

Link naar reactie
  • 0

Goedenavond. Je hebt te maken met gevestigde partijen in de markt (BV Emolife) die momenteel veel goede doelen onder haar paraplu hebben. Daarnaast zul je (per gemeente) waar je gaat werven een vergunning moeten aanvragen. De marges in de branche zijn leuk, alleen is de markt al redelijk verzadigd. Mensen worden anno nu simpelweg te vaak aangesproken op straat.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 133 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.