Ik hoop dat u mij wat wegwijs kunt maken bij het volgende probleem.
Ik woon in België maar werk fulltime in Nederland. Ik betaal IB in NL en trek dus ook mijn hypotheekrente af. Ik heb dus gekozen voor NL belastingplichting.
Nu heb ik onlangs een eenmanszaakje opgericht in België. Ik verwacht daar een bijverdienste uit van ca. 15.000 euro per jaar.
Krijg ik nu problemen met de fiscus in Nederland. Zo ja, welke en hoe los ik dit op ?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
zoma
zoma
Beste lezers,
Ik hoop dat u mij wat wegwijs kunt maken bij het volgende probleem.
Ik woon in België maar werk fulltime in Nederland. Ik betaal IB in NL en trek dus ook mijn hypotheekrente af. Ik heb dus gekozen voor NL belastingplichting.
Nu heb ik onlangs een eenmanszaakje opgericht in België. Ik verwacht daar een bijverdienste uit van ca. 15.000 euro per jaar.
Krijg ik nu problemen met de fiscus in Nederland. Zo ja, welke en hoe los ik dit op ?
Alvast erg bedankt voor jullie bijdrage.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36691-nederbelg-begint-eenmanszaak-in-belgi%C3%AB/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag