• 0

exporteren naar China

Hallo,

 

Ik ben van plan iets exporteren naar China. Moet ik een bedrijf in China registeren? Of een NL b.v. daar in China opereren?

Wat gaat het met de belasting?

 

Trouwens heeft iemand ervaring met goederen transporteren naar China? Hoe en waar ga ik een container (of gedeeltelijk) huren?

 

Alvast bedankt,

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Verwijderd account

Je wilt 'iets' vervoeren van Nederland naar China. Maar je vraagt je ook af of je je in China moet registreren. Dus, als ik het goed begrijp, ben je zowel de verzender (in NL) als de ontvanger (in China)?

 

 

Link naar reactie
  • 0

Misschien is het verstandig om iets duidelijker en concreter te zijn. Zowel mijn voorganger als ik begrijpen je vraag niet helemaal. Groet, Danny

Preport International B.V. / Human Comfort International B.V.

De Corantijn 27D, 1689 AN ZWAAG

www.preport.nl / www.human-comfort.com / www.hollandcampinggroup.nl

Link naar reactie
  • 0

Sorry,

 

ik probeer opnieuw.

 

1, ik wil goederen exporteren naar China, en in China zelf (of samen met local mensen) gaan verkopen. wat is handig? met een NL b.v. of probeer een bedrijf in China te registeren?

 

2, goederen transporteren naar China, een transport agent inschakelen?

 

 

Groet,

 

 

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Het type transport dat je kiest is afhankelijk van het product dat je wilt vervoeren. Als jij maar 20 producten, klein en licht-gewicht, zou willen vervoeren dan is het niet vanzelfsprekend om dit per boot te laten vervoeren. Bij 1000 grotere, zwaardere producten wel. Dus misschien kun je nog iets concreter zijn, zodat we je kunnen adviseren.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 156 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.