Jump to content

Tonino

Legend
  • Content Count

    1,624
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Tonino last won the day on July 30 2019

Tonino had the most liked content!

Community Reputation

76

Personal info

Register

  • What age group do you belong to?
    41-45
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
    internationaal ondernemen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    zibb.nl kvk.nl

Company info

  • Location
    Guangzhou, China
  • Phone number
    033-7113986
  • Branch
    Groothandel
  • Branch 2
    Communicatie & marketing
  • Branch 3
    Vervoer & transport
  • Website address
  1. Je maakt jezelf natuurlijk wel extreem afhankelijk van deze ene klant. Dat lijkt me een urgenter punt van zorg dan de belastingdienst.
  2. Er is inmiddels wel onderzocht dat het overgrote deel van de besmettingen binnenshuis plaatsvinden. Vooral plekken met airco/climate control zijn extra gevaarlijk.
  3. Temperatuur controle, maskers ed zijn als sinds halverwege januari gemeengoed op vliegvelden in Azië. Ik denk dat we nu wel kunnen vaststellen dat dat niet speciaal effectief is geweest. https://www.theguardian.com/world/2020/jan/18/coronavirus-what-airport-measures-are-in-place-to-detect-for-sick-passengers
  4. Zolang er niets betaald wordt denk ANP vrij sterk te staan. Betaal in ieder geval de 4 maanden en laat verder initiatief aan hun. Met een beetje geluk zien ze dan af van een risicovolle rechtszaak die in het beste geval niet extreem veel meer zou opleveren, maar waar wel een grote kans bestaat op veel extra kosten.
  5. I guess it would be best to check that with the IND. You need a chamber of commerce registration, but you can't get one if you are not living in the Netherlands as a sole trader.
  6. Hi Tuskkk, That is possible, but no idea how hard it is. Please see the website of the IND. https://ind.nl/en/work/working_in_the_netherlands/pages/self-employed-person.aspx
  7. Tja, een overeenkomst verkrijg je door een wilsovereenstemming. Dat lijkt mij een zeer hachelijke zaak met een bepaling dat 1 partij elke wijziging maar heeft te slikken. Een net bedrijf zou bij zo'n wijziging dit zeer duidelijk een aantal malen naar de klant communiceren en liefst nog een schriftelijke acceptatie wensen voordat de dienstverlening door kan gaan. Dit even op een factuur te vermelden en dan er van uit gaan dat de jaarlijkse stilzwijgende verlenging nog geld, lijkt me niet redelijk.
  8. Dank, ga eens kijken of we bij Webwinkelkeur terecht kunnen. Het lijkt alsof die de afgelopen paar jaar een interessant aanbod hebben gemaakt.
  9. Neuh, maar er heeft wel een nieuwe kracht een keer gereageerd en mijn mail laten staan. Dus bewijs van ontvangst is aanwezig. Oh, en ze veranderden de voorwaarden op de factuur, lijkt me niet passen binnen een stilzwijgende verlenging.
  10. Ik kijk er alvast naar uit! Tja, wel op al je facturen zetten dat je rustig een maand voor afloop per e-mail kan opzeggen, maar dan die mails stelselmatig negeren. Het past wel wel helemaal in het straatje van de eigenaar D.T.G. (de oude telefoongids).
  11. Nog even terugkomend op Kiyoh, Eerder een compleet verprutste migrate naar een ongevraagd nieuw platform dat maanden geen duurde en ondertussen geen reviews liet zien, of in verkeerde talen of gewoon 0. Daarna was de site zo ongelooflijk traag dat de badges pas na lange tijd te zien waren en de snelheid van de eigen site onderuit haalde. Dan de facturen, prijzen mogen met een CPI geïndexeerd worden, maar dat gaan altijd fout en gooien ze er zelf maar even een bom geld bovenop. Nu wordt stilletjes die CPI indexering vervangen door de mededeling dat ze zelf maar mogen verzinnen wat ze per jaar mogen verhogen voor brakke dienstverlening. Je zou denken, dan maar opzeggen. Kan eenvoudig met een mailtje. Maar nee, opzegmailtjes worden stelselmatig genegeerd. Krijg je vandaag een mailtje dat er al maanden geen uitnodigingen worden verstuurd. Iemand heeft een API uitgezet, niemand geïnformeerd en tot overmaat van ramp blijft de API wel terugkoppelen dat alles goed is ontvangen. Wat een prutsbedrijf. Iemand al de gouden tip?
  12. Wanneer je kunt herinneren dat je regelmatig een (0) aangifte BTW moet doen en eens per jaar een aangifte inkomstenbelasting, dan valt het wel mee. Natuurlijk geen zelfstandigenaftrek aanvragen...
  13. Net de eerste klant gehad die afziet van een offerte vanwege een investeringsstop.
  14. Ook met draconische maatregelen gaat dit langer dan 2 weken duren. Zit al bijna 2 maanden voornamelijk thuis. Tip, thuisbezorging gaat een hele goede tijd tegemoet. Mogelijk dat je daar mensen kunt inzetten en verlies beperken.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept