Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast Verwijderd account
Ik heb een beetje een probleem. Uitgaande van de snelheid waarmee onze textiel drukker altijd werkt, dacht ik ook nog wel binnen twee weken 1000 ballonnen bedrukt te krijgen. Maar zelfs alle ballonbedrijven die 'binnen 14 dagen' of 'supersnel' claimen te zijn, lijken op dit moment masaal vakantie te vieren (gezamelijk?).
Dus mijn vraag is, heeft iemand (in het kader van marketing) ervaring met het op korte termijn (voor 11 augustus) voor een redelijk prijs laten drukken van ballonnen? Zo ja, stuur me dan graag zo snel mogelijk een persoonlijk berichtje (klik op het meest rechter icoontje, in het vak links van dit bericht) of spreek me aan via jabber op eelco @ jabber.org
Liever dus geen reclame in dit topic, maar ik beloof een leuke testimonial hier te schrijven :)