Metatags strafbaar

Aanbevolen berichten

Als ik het zo lees (mijn Duits is nogal slecht, geef mij maar Frans) willen ze het verbieden om zoekmachines te manipuleren met metatags die niets met de contect van de website te maken hebben.

Voor een goede zoekmachine ranking voeg je denk ik alleen maar nuttige (dus aan je website gerelateerde) zoek termen in. Ik bedoel, voor Qurium ga ik niet veelgezochte dingen als MP3, sex, Britney Spears, als keywords gebruiken.

 

Jelmer.

Link naar reactie

Klopt als een bus Jelmer maar een summier onderwerp verhoogt wel het Computer Totaal gehalte ;)

 

Volgens het artikel zou het misbruik van trefwoorden onder de 'Law against Unfair Competition' vallen. Voor merknamen e.d. ok maar ik zie niet hoe het lokken van bezoekers met foute trefwoorden mijn concurrent benadeelt. Bezoeker zoekt naar een mp3 speler en komt vervolgens via een foute link op mijn sex site. Als eigenaar van die sex site benadeel ik de mp3 verkopers niet (ik verkoop geen spelers) en mijn collega sex site eigenaren ook niet (die bezoeker was helemaal niet op zoek naar een sexsite) Zelfs als ik m'n webshop voor walkmans volstop met trefwoorden mbt mp3 spelers is het nog logisch; ik verkoop een product met vergelijkbare functionaliteit die de doelgroep van mp3 spelers ook moet zien.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 72 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.