• 0

B2B en facebook

Na al een aantal jaren informatie van het forum geabsorbeerd te hebben heb ik besloten deel te gaan nemen omdat ik tegen een probleem ben aangelopen.

 

Voor het bedrijf waar ik werk/onderneem ben ik bezig een FB pagina aan te maken. Het bedrijf richt zich op zakelijke klanten en biedt deze standaard mobiele en/of maatwerkoplossingen aan. Het probleem is dat we deze producten hoofdzakelijk via dealers verkopen. Er moet dus een actieve community voor dealers en klanten gecreeerd worden. Dit is lastig omdat er moeilijk gestuurd kan worden op promoties voor dealers en klanten, klanten mogen de dealerpromoties niet zien en rechtstreeks op klanten sturen doen we niet (Hier zouden de dealers ontevreden van worden).

 

Is er iemand die een soortgelijk probleem de kop heeft geboden of iemand die tips heeft mbt dit probleem?

 

De website is www.facebook.com/MobileServiceBV, andere tips zijn ook welkom!!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Waarom zou je dit op facebook doen? Ik zou er eerder een eigen site voor maken waar men kan inloggen. Zitten alle dealers op facebook? Volgens mij zijn het op facebook vooral jongeren en meer vrouwen dan mannen. Ik zou me kunnen voorstellen dat niet iedereen op facebook zit. Facebook zie ik meer als B2C dan als B2B.

Ik zou dus voor een site gaan want ik denk dat je daarmee meer je dealders bereikt.

 

Wil je toch op facebook gaan dan kun je een groep aanmaken waarbij de je inhoud afschermt. Je kan dan mensen uitnodigen voor je groep die toegang hebben, anderen hebben geen toegang en zien de inhoud niet.

www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps

Link naar reactie
  • 0

Gezien je linkedin-profiel ga ik ervan uit dat je geen ondernemer bent.

 

Zo ja, dan hoor ik dat graag van je en open ik het topic weer.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 133 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.