• 0

Nederlandse bedrijven in Spanje vinden

Hoi allen,

 

 

Zoals de titel het al een beetje het zegt ben ik op zoek naar adressenbestanden van Nederlandse bedrijven die ook in Spanje een vestiging hebben en ook van Nederlanders die alleen in Spanje gevestigd zijn.

 

Ik ben met de KvK in contact geweest maar zij hebben (logisch) geen zicht op Nederlanders die in het buitenland een bedrijf openen. Via een omweg kan op "enige aandeelhouder in Spanje" geselecteerd worden. Maar dan krijg ik een lijstje van 300 adressen voor een hoofdprijs. Google is your best friend maar niet in dit geval want dat heb ik ook geprobeerd. Uiteraard heb ik wel een paar adressen gevonden maar het schiet niet op.

 

Het enige wat ik nu aan het proberen is om bij de Camara de Comercio (Spaanse KvK) een dergelijke lijst op te vragen en wacht nu op een antwoord.

 

Heeft er een van jullie eerder met dit bijltje gehakt en met succes een adressenbestand gevonden van Nederlanders die in het buitenland een bedrijf gestart zijn? Weten jullie een particulier bedrijf die hierop selecteert?

 

 

Groeten,

 

 

Dennis

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

in tegenstelling tot nederland wordt hier niet alles geregistreerd. En bij de kvk zul je dan ook -waarschijnlijk- geen succes hebben.

 

Het beste kun je contact opnemen met lokale hollandse krantjes, die hebben natuurlijk lokale hollandse bedrijven als adverteeerder- klik

logo & grafisch design

Link naar reactie
  • 0

tja veel succes dan, ik woon hier al 10 jaar en zie elke 6 maanden het aanbod wijzigen. Ga gerust op zoek naar een lijst, maar die is gegarandeerd niet meer up-to-date. Daadwerkelijk adverterende bedrijven daarentegen wel.

Mijn vorige bericht was voor SimonV bedoeld. Met jouw plan ga ik zeker aan de slag. Dank daarvoor!
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 250 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.