ik wil nieuwe en bestaande ondernemers online helpen om hun start-up idee met minimale middelen op haalbaarheid te laten testen. Ik heb een idee over hoe ik dit wil gaan doen.
Mijn idee is geinspireerd op de Lean Startup gedachte (minimal viable product).
Met name omdat innovatieve ideeën vaak lastig op hun succes te toetsen zijn, is het de kunst met minimale inspanningen toch zo goed mogelijk te weten te komen wat de beoogde toekomstige afnemer/consument van je idee denkt.
Een website zal daarvoor dienst gaan doen. Hierop kunnen online/tech-ondernemers met minimale investering hun nieuwe ideeen gaan toetsen en inzicht krijgen in de reacties van hun eigen doelgroep.
Los van het feit hoe mijn idee er concreet uit gaat zien, ben ik erg benieuwd hoe jullie tegen mijn idee aankijken.
Wat denken jullie hiervan?/ Wat is jullie eerste indruk, ook gevoelsmatig?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
asdfasdfasdf
asdfasdfasdf
Best HL'ers,
ik wil nieuwe en bestaande ondernemers online helpen om hun start-up idee met minimale middelen op haalbaarheid te laten testen. Ik heb een idee over hoe ik dit wil gaan doen.
Mijn idee is geinspireerd op de Lean Startup gedachte (minimal viable product).
Met name omdat innovatieve ideeën vaak lastig op hun succes te toetsen zijn, is het de kunst met minimale inspanningen toch zo goed mogelijk te weten te komen wat de beoogde toekomstige afnemer/consument van je idee denkt.
Een website zal daarvoor dienst gaan doen. Hierop kunnen online/tech-ondernemers met minimale investering hun nieuwe ideeen gaan toetsen en inzicht krijgen in de reacties van hun eigen doelgroep.
Los van het feit hoe mijn idee er concreet uit gaat zien, ben ik erg benieuwd hoe jullie tegen mijn idee aankijken.
Wat denken jullie hiervan?/ Wat is jullie eerste indruk, ook gevoelsmatig?
alvast bedankt,
vriendelijke groet,
Bas
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38243-je-startup-idee-op-haalbaarheid-testen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag