Domme vragen bestaan niet.

Aanbevolen berichten

Hallo,

Domme vragen bestaan niet las ik net.

Dus bij deze: ik ben zelfstandig ondernemer met een overcapaciteit aan energie en creativiteit. Maar.... ik weet niet waar ik deze energie en creativiteit in kwijt kan. Zoals alle bezoekers van dit forum (neem ik aan) wil ik mijn mogelijkheden omzetten in financiele middelen.

Oke, wat zijn mijn mogelijkheden?

- Eigenlijk niet zo veel. Hoewel ik vaak het idee heb dat ik veel meer zou kunnen. Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen. Doordat mijn IQ bovengemiddeld is kan ik snel denken en ben ik redelijk creatief. Het vervelende is dat ik eigenlijk nauwelijks geleerd heb. MBO, verder ben ik niet gekomen. Maar dat is weer een ander verhaal.

Op dit moment verkoop ik metaaldetectors, was een hobby, is nu dus werk geworden. Leuk, interessant, leerzaam, alleen... er zit geen geld in, en het blijft toch vrij simpel. Kopen, reclame maken, beetje vriendelijk zijn, enthousiast vertellen over de geweldige hobby, een dure detector verkopen, klaar. En dan nog een beetje contact houden, je weet nooit of ze nog eens een nieuwe detector nodig hebben, of onderdelen, of dat ze nieuwe klanten aanbrengen.

Wie heeft nog een leuke uitdaging? Ik vindt alles leuk, kan alles leren, heb weinig ervaring.

Laat maar horen.

Ondernemen of gokken? Waag een gokje en probeer deze spannende, gezonde en interessante hobby. www.xp-detectors.com

Link naar reactie

 

Je hebt energie, creativiteit en intelligentie, maar je ziet niet hoe je die combinatie kan toepassen. Dan moet je het bundelen en richten. Als je zelf niet weet waarop, koop een Telegraaf op zaterdag. Die staat vol vacatures. Soliciteer op een baan die je wat lijkt en werk een tijdje in een branche die je interessant vindt. Voor je het weet zie je allerlei mogelijkheden om je energie, creativiteit en intelligentie gericht in te zetten. Misschien wel als ondernemer. Maar een ondernemer moet kansen zien. Energie, creativiteit en intelligentie op zich zijn niet genoeg. Succes!

 

;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Bedankt voor de reactie.

Inderdaad, kansen. En dat is nu net wat ik dus zoek d.m.v. dit forum. :)

Telegraaf. Tja. Wat zal ik zeggen? Daar staan inderdaad volop advertenties in. Alleen een paar maars. Ik woon in Drenthe, meest vacactures zijn voor Holland. (Noord en Zuid) Ik heb geen diploma's, tenminste niet die meestal gevraagd worden en die anderen wel hebben. Daarnaast heb ik een bedrijf waarmee ik een inkomen probeer te realiseren. Dit lukt gedeeltelijk.

Ondernemen of gokken? Waag een gokje en probeer deze spannende, gezonde en interessante hobby. www.xp-detectors.com

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 181 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.