Domme vragen bestaan niet.

Aanbevolen berichten

Hallo,

Domme vragen bestaan niet las ik net.

Dus bij deze: ik ben zelfstandig ondernemer met een overcapaciteit aan energie en creativiteit. Maar.... ik weet niet waar ik deze energie en creativiteit in kwijt kan. Zoals alle bezoekers van dit forum (neem ik aan) wil ik mijn mogelijkheden omzetten in financiele middelen.

Oke, wat zijn mijn mogelijkheden?

- Eigenlijk niet zo veel. Hoewel ik vaak het idee heb dat ik veel meer zou kunnen. Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen. Doordat mijn IQ bovengemiddeld is kan ik snel denken en ben ik redelijk creatief. Het vervelende is dat ik eigenlijk nauwelijks geleerd heb. MBO, verder ben ik niet gekomen. Maar dat is weer een ander verhaal.

Op dit moment verkoop ik metaaldetectors, was een hobby, is nu dus werk geworden. Leuk, interessant, leerzaam, alleen... er zit geen geld in, en het blijft toch vrij simpel. Kopen, reclame maken, beetje vriendelijk zijn, enthousiast vertellen over de geweldige hobby, een dure detector verkopen, klaar. En dan nog een beetje contact houden, je weet nooit of ze nog eens een nieuwe detector nodig hebben, of onderdelen, of dat ze nieuwe klanten aanbrengen.

Wie heeft nog een leuke uitdaging? Ik vindt alles leuk, kan alles leren, heb weinig ervaring.

Laat maar horen.

Ondernemen of gokken? Waag een gokje en probeer deze spannende, gezonde en interessante hobby. www.xp-detectors.com

Link naar reactie