• 0

Re: Nieuw te bouwen 'Indoor centrum'

Ik heb dat bedrijfje naast mijn werk in de ploegen, mijn directe collega en ik hadden toevallig hetzelfde idee en zo is het aan het rollen gegaan. Zijn schoonbroer is er toen ook bijgekomen.

Wij bieden paintball op locatie, voor bedrijven, feestjes, verenigingen enz. We blazen ter plekke 44 opblaasbare obstakels op op een met net afgezet veld van 50x 35 meter. Kijk maar eens op onze website. www.toppaintball.nl

Als je indoor wil gaan aanbieden, adviseer ik om reball te gaan doen. Is het zelfde als paintball, maar dan met zacht rubberen balletjes. Voordeel hiervan is dat je geen rotzooi van de paint heb en dus kosten/tijd aanschoonmaak werkzaamheden. De reballs zijn herbruikbaar en verdienen zich na 3 a 4 keer schieten al terug en dus dat schilt ook weer geld. Je mag me best een mail sturen als je interresse hebt mijn persoonlijke email is jocaris@live.nl

gr John

Je site ziet er goed uit zeg. Ik had nog nooit van paintball op locatie gehoord, maar ik zie dat het redelijk veel aangeboden wordt als ik google.

Ik kies liever voor lasergame, dit is wat toegankelijker voor kinderen en mensen die niet van pijn houden ;) (grotere doelgroep)

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38395-re-nieuw-te-bouwen-indoor-centrum/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar