• 0

Sourcing agent china gezocht

Hallo alllemaal,

 

Ik ben op zoek naar een sourcing agent / contactpersoon die voor mij in china (guangzhou) op zoek kan gaan naar bepaalde stoffen. Via google krijg je wel diverse websites te zien, maar ik weet niet in hoeverre die betrouwbaar zijn. Vandaar dat ik jullie graag om advies wil vragen in deze. Het gaat hier om stoffen die voor kledingstukken gebruikt worden, maar die ik graag rechtstreeks op de rol zou willen kopen zodat ik er mijn eigen kleding van kan maken.

 

Alvast bedankt voor jullie reacties.

 

Groet,

 

Kim

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

hi kim,

 

bij het onderwerp dacht ik je al tig reacties had gekregen, maar nog niet. nu lees ik het en snap waarom. het ziet er niet uit dat je aantallen kan gaan doen. dus stel dat je iemand een % betaalt, dan schiet dat niet echt op voor zo'n tussenpersoon. tenzij je per dag betaald, maar dan worden de stoffen te duur.

daarnaast is er zoveel .... GZ heeft idd een behoorlijke stoffenmarkt, maar dr gebeurt ook veel in HK.

 

wij, mijn vrouw en ik, hebben dit vroeger wel gedaan, maar we zijn nu een beetje druk met andere dingen.

 

je bent als het goed is een creatief mens. creatieve mensen krijgen ideeen als ze de materialen in handen hebben. het gaat mezelf netzo ( ik ben ook een beetje creatief :P ). wat ik wil zeggen:

 

beste kim, koop een retourtje. GZ of HK en bekijk het zelf hier.

 

inspiratie krijg je op de koop toe. idee op zich, hier kopen per rol en dan zelf maken, is niet slecht. maar kan je zelf zoveel maken dan ?

wij ontwerpen en fabriceren woon- en tuinaccessoires en interieur. omdat de wereld niet stilstaat, doen wij dat ook niet. we ontwikkelen iedere dag nieuwe producten. 7 d/w. voor een indruk kijk op : www.zaltii.com .

Link naar reactie
  • 0

De stoffenmarkt van Guangzhou vergelijken met die van Hong Kong is....

 

Onderstaan even een link. Binnen dit gebied en daarnaast zijn diverse forse gebouwen en eindeloos veel kleinjes met stoffen. Die ene die jij wilt zit er misschien wel tussen...

Stoffenmarkt

Link naar reactie
  • 0

Guangzhou heeft wel heel veel stoffen winkels maar wat ik hoor is dat je beter in Hongkong kunt gaan rondneuzen omdat daar de patroontjes etc beter aansluiten op hetgeen in Europa gewenst is. Wordt dan vast wel weer in China gemaakt, maar echt... rondkijken voor stofjes gaat denk ik niemand voor je doen want er gaat gigantisch veel tijd in zitten.

 

ticket amsterdam naar hongkong via moskou kost nog geen 650 euro dacht ik. Het beste is zelf de eindeloze plaza''s aflopen naar hetgeen je echt zoekt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 195 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.