Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
76684
Beste (mede) ondernemers… Graag zou ik iedereen bedanken voor de duidelijke antwoorden op de vragen dit op dit forum gesteld worden. Ik heb hier al veel nuttige informatie vanaf kunnen halen.
Toch werd een vraag helaas niet beantwoord. Misschien kan iemand mij hiermee helpen.
Ik wil volgend jaar de Canton Fair gaan bezoeken en ben nu al bezig met de eerste voorbereidingen. Dit wordt mijn eerste bezoek aan deze beurs en heb dus totaal geen ervaring en idee wat met te wachten staat. Behalve het volume van de beurs dan.
Nu zullen er op dit forum ongetwijfeld mensen zijn die deze beurs al eens bezocht hebben. Graag zou ik wat tips van hen ontvangen. Welke zaken moet ik zeker niet vergeten? Is een tolk aan te bevelen? Hoeveel % kan er (ongeveer) nog van de standaard prijs worden uit onderhandeld? Klopt het dat Chinezen aantalen in dozijnen rekenen? Heeft u nog tips voor mij? Is het mogelijk om eerst een proefzendingen te krijgen?
BVD voor de reacties…
Met vriendelijke groet,
Peter