• 0

Zakelijke reis gecombineerd met vakantie

Beste Higherlevels,

 

Laat ik mij eerst even voorstellen, aangezien ik nieuw ben op dit forum. Ik ben Klaus Schüssler en woonachtig in Breda. Ik heb een eigen bedrijf in Software Development. Dit loopt allemaal heel goed en daarom wil ik graag investeren/contacten leggen in het buitenland voor offshoring of opdrachten.

 

Ik wil graag weten hoe het een en ander fiscaal in elkaar zit als ik een zakelijke reis maak en daar ook gelijk een soort vakantie van maak. Hoe geef ik dat op aan de belasting? Stel dat ik 3 weken weg ben, waarvan 1 week vakantie(omdat ik er dan toch ben), kan ik dan de vliegkosten en accomodatie allemaal als kosten opvoeren? Of moet ik bijvoorbeeld een week accomodatie als prive gebruik opgeven?

 

Deze vraag kon ik niet op de website van de belastingdienst beantwoord krijgen. Zelf heb ik de belastingdienst hier nog niet mee lastig gevallen overigens.

 

Alle hulp / suggesties zijn uiteraard welkom.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 216 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.