• 0

hoe een marktonderzoek uitvoeren voor een APK station

Hallo,

 

Ik heb plannen om een onafhankelijk APK station te beginnen in N-O Groningen.Het is de bedoeling om naast personenauto's ook lichte bedrijfswagens en campers te gaan keuren.

Naast het keuren wil ik ook het uitlijnen aanbieden als extra service (vooral op campers gericht) en het onderhoud en de inkoop/verkoop van aanhangwagens.

 

Ik zou graag willen weten of er iemand is die weet hoe ik in mijn situatie een goed marktonderzoek kan uitvoeren/ laten uitvoeren en aan welke voorwaarden een goed marktonderzoek moet voldoen.

Ook zou ik graag willen weten of er bij iemand iets bekend is bij welke branche-organisatie ik me kan/moet aansluiten?

Zelf dacht ik aan de Bovag, maar omdat ik geen onderhoud en verkoop doe schijn ik hier buiten de boot te vallen.

Ik hoor graag van jullie.

Alvast bedankt.

 

Vr. Gr. Martin

 

modedit: titel aangepast.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Via google kwam ik hier uit. Daarnaast geeft de zoekfunctie op Higherlevel veel info.

 

In een ander topic geef je aan:

 

Naast het keuren wil ik ook het uitlijnen aanbieden als extra service (vooral op campers gericht) en het onderhoud en de inkoop/verkoop van aanhangwagens.

dan lijkt me Bovag het juiste adres als branche-organisatie

 

Doe er je voordeel mee, heb je dan nog specifieke vragen, kan je ze hier stellen, tot zover doe ik deze bijdrage op slot.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 139 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.