Ik ben laatste jaars op mn UHO (uitvoerend horeca ondernemer/manager) en ben druk bezig met het schrijven van mijn ondernemingsplan, nu is mij geadviseerd om i.p.v een BV een EZ op te richten, dit vanwege het voordeel op de de inkomsten/omzetsbelasting.
Nu ben ik al geruime tijd op zoek naar informatie betreft deze belastingen en de verschillen bij een een BV en EZ, maar tot op heden heb ik niets kunnen vinden, ook niet op de belastingdienst website.
Nu wil ik vragen, kan iemand mij antwoord geven op de vragen, hoe zitten die belastingen precies in elkaar, met welke voor/na-delen krijg ik te maken als ik kies voor een EZ i.p.v een BV.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
robbedoesje2020
robbedoesje2020
Beste mensen,
Ik ben laatste jaars op mn UHO (uitvoerend horeca ondernemer/manager) en ben druk bezig met het schrijven van mijn ondernemingsplan, nu is mij geadviseerd om i.p.v een BV een EZ op te richten, dit vanwege het voordeel op de de inkomsten/omzetsbelasting.
Nu ben ik al geruime tijd op zoek naar informatie betreft deze belastingen en de verschillen bij een een BV en EZ, maar tot op heden heb ik niets kunnen vinden, ook niet op de belastingdienst website.
Nu wil ik vragen, kan iemand mij antwoord geven op de vragen, hoe zitten die belastingen precies in elkaar, met welke voor/na-delen krijg ik te maken als ik kies voor een EZ i.p.v een BV.
Alvast bedankt!
____ __ ___ ___ _ _ _ _
Horeca ain't no job....It's a way of life!
____ __ ___ ___ _ _ _ _
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3992-belastingen-bv-en-ez/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag