ik wil straks, na de start van mijn bedrijf, blijven rijden in mijn eigen auto.
Kan en mag ik de auto "verkopen" aan het bedrijf, hoe bepaal ik de waarde, mag ik dit opvoeren in mijn financieel plan als "eigen geld" en hoe zit dat belastingtechnisch ?
De auto past perfekt in het concept van mijn nieuw op te starten onderneming dus dáár kan niemand moeilijk over doen (ik ga dus geen ferrari aan het bedrijf verkopen onder het mom van "daar ga ik de honden mee vervoeren")
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
pjblok
pjblok
ik wil straks, na de start van mijn bedrijf, blijven rijden in mijn eigen auto.
Kan en mag ik de auto "verkopen" aan het bedrijf, hoe bepaal ik de waarde, mag ik dit opvoeren in mijn financieel plan als "eigen geld" en hoe zit dat belastingtechnisch ?
De auto past perfekt in het concept van mijn nieuw op te starten onderneming dus dáár kan niemand moeilijk over doen (ik ga dus geen ferrari aan het bedrijf verkopen onder het mom van "daar ga ik de honden mee vervoeren")
bedankt,
PJ
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3996-inbreng-priv%C3%A9-auto/Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag