• 0

Beste manier boekhouding doen ?

Beste,

 

Ik moet met mijn startende eenmanszaak kwartaal aangifte doen.

Ik heb van ING 1 jaar Exact Online gekregen maar kan hier niet mee overweg, zijn er bedrijven die dat goedkoop kunnen beheren ?

 

Ik ben nog er klein en heb 10+- facturen en 5+- inkoop facturen per maand.

Ik werk met WHMCS en kan wel zien want totale BTW opgeteld is.

 

Zou ik facturen uirprinten en in mappen of heeft dit geen voordeel om het goed uit te rekenen.

 

Verder heb ik nooit inlog gegevens gekregen voor de BTW aangifte, krijg je die bij startende eenmanszaak wel automatisch ?

 

Bedankt alvast.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wellicht dat je contact op kunt nemen met een van onze HL leden. Die biedt dergelijke pakketten aan.

 

De inlog voor de eenmanszaak zou je automatisch moeten krijgen, mits het je eerste inschrijving is. Indien het je tweede inschrijving is zijn de inloggegevens van de eerste inschrijving nog geldig. Wanneer je deze niet meer weet kun je nieuwe inloggegevens opvragen via de belastingtelefoon.

 

Groet,

Jamie

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Link naar reactie
  • 0

Hallo Paisleylife,

 

Niks om je voor te schamen. Ik kan ook na dik 20 jaar ondernemerschap nog steeds niet overweg met pakketten als Exact Online. 8)

Wat mij betreft maken boekhoudpakketten iets wat vrij eenvoudig is veel te moeilijk en onoverzichtelijk.

 

Heb geen idee wat WHMCS is, maar als je zo weinig facturen hebt, kun je alle bedragen ook prima bij elkaar optellen in een zelfgemaakt Excel spreadsheetje. De boekhouding van veel kleine ondernemers is niet meer dan dat.

 

Succes met je btw-aangifte.

 

 

 

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 263 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.