Ah Event Support Geplaatst: 27 maart 2013 Ah Event Support 2 0 Geplaatst: 27 maart 2013 Ik heb dit helaas nog niet kunnen vinden. Ik ben sindskort in vaste dienst getreden, wat moet ik allemaal doorgeven bij de belastingdienst e.d. Graag hoor ik van jullie! Alvast bedankt Armando Link naar reactie
0 John B Geplaatst: 27 maart 2013 John B 2,8k 259 Geplaatst: 27 maart 2013 Ik neem aan dat je bedoelt dat je met je onderneming bent gestopt en in loondienst bent gegaan? Misschien heb je hier dan iets aan. Link naar reactie
0 Ah Event Support Geplaatst: 27 maart 2013 Auteur Ah Event Support 2 0 Geplaatst: 27 maart 2013 Klopt, maar ik wou mijn KVK er wel naast laten lopen, on af en toe nog eens een klusje te kunnen doen. Wat verandert er dan in de situatie? Link naar reactie
0 4711 Geplaatst: 27 maart 2013 4711 4,7k 1 165 Geplaatst: 27 maart 2013 wat moet ik allemaal doorgeven bij de belastingdienst e.d. Klopt, maar ik wou mijn KVK er wel naast laten lopen, on af en toe nog eens een klusje te kunnen doen. Dan hoef je niets door te geven. Overigens is het wel verstandig om eventuele toeslagen en voorlopige aanslagen/teruggaven te herzien op basis van deze nieuwe realiteit. vakantiereizen Link naar reactie
Ah Event Support
Ah Event Support
Ik heb dit helaas nog niet kunnen vinden.
Ik ben sindskort in vaste dienst getreden, wat moet ik allemaal doorgeven bij de belastingdienst e.d.
Graag hoor ik van jullie!
Alvast bedankt
Armando
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag