Ik ben sinds dit jaar ingeschreven bij KvK en moet dus ook omzetbelasting gaan rekenen.
Nu heb ik het eerste kwartaal van dit jaar de volgende cijfers:
Leveringen/Diensten: € 412,50 (btw hierover is € 86,63)
Inkoop: € 3,98 (btw hierover is €0,84)
Verder heb ik nog een aantal kilometers gemaakt met prive auto wat uitkomt op € 14,25. (maar is volgens mij niet van toepassing bij omzetbelasting toch?)
Ik heb in de bijlage het overzicht van hoe ik het heb ingevuld bijgevoegd.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om het even na te lopen? :)
Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik het in de toekomst allemaal goed doe. Ik twijfel bv over het de KOR, ik heb daar 85 staan, omdat 86 - 1 = 85. Maar als pak je de niet afgeronde bedragen kom je dichter bij 86. Of mag ik die dan toch gewoon als 85 afronden.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
daeiron
daeiron
Hallo,
Ik ben sinds dit jaar ingeschreven bij KvK en moet dus ook omzetbelasting gaan rekenen.
Nu heb ik het eerste kwartaal van dit jaar de volgende cijfers:
Leveringen/Diensten: € 412,50 (btw hierover is € 86,63)
Inkoop: € 3,98 (btw hierover is €0,84)
Verder heb ik nog een aantal kilometers gemaakt met prive auto wat uitkomt op € 14,25. (maar is volgens mij niet van toepassing bij omzetbelasting toch?)
Ik heb in de bijlage het overzicht van hoe ik het heb ingevuld bijgevoegd.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om het even na te lopen? :)
Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik het in de toekomst allemaal goed doe. Ik twijfel bv over het de KOR, ik heb daar 85 staan, omdat 86 - 1 = 85. Maar als pak je de niet afgeronde bedragen kom je dichter bij 86. Of mag ik die dan toch gewoon als 85 afronden.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40945-controle-eerste-aangifte-omzetbelasting/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag