Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
2lollypop2
2lollypop2
Ik heb een poos geleden een sieraad verkocht en de dag nadat het ontvangen is krijg ik bericht dat het terug gezonden gaat worden. Dat is geen punt, dat kan gewoon. Heb nog gevragen wat de reden van terug zenden was, maar geen antwoord op gekregen.
Dan ontvang ik het terug, compleet plat ??? Doosje plat, ik kan zien dat het sieraad er uit is geweest en geprobeerd op de zelfde manier terug te stoppen, stuk van het sieraad compleet dubbel gevouwen. Het lijkt wel alsof iemand er perongeluk op heeft gestaan ofzo?
Het is dus "kapot" en zo kan ik het niet meer verkopen.
Nu heb ik in mijn AV staan, dat retour zenden prima is mits, het niet beschadigd of gebruikt is, het stevig is verpakt zodat het niet kapot kan (enz)
Ik heb geen flauw idee wat de reden is van retour zenden, ik weet dus ook niet of er een postbode lekker lomp bezig is geweest, of dat deze mensen dit zelf hebben gedaan. Ik weet in ieder geval dat ik nu met een "kapot" sieraad zit.
Hier kan ik toch moeilijk zeggen, hier heb je het aankoopbedrag terug.
Hoe zou ik dit nu het beste op kunnen lossen?
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag