• 0

Producten laten haken in het buitenland

Hallo,

 

Ik heb een aantal babyproducten ontworpen die ik al met succes verkoop. Het zijn gehaakte producten van eigen ontwerpen. Het is alleen niet te doen om alles zelf te maken. Het product wordt gewoon te duur wanneer ik mijn eigen uurloon helemaal mee zou berekenen.

 

Het gaat om allerlei producten voor de babykamer; dekentjes, trappelzakken, mutsjes, boxzakken, kruikenzakken, knuffels etc.

 

Nu ben ik al een zoektocht op internet begonnen om mijn patronen in het buitenland te laten haken maar kom echt niet ver. Hier op het forum heb ik twee soortgelijke vragen gezien maar ook hier haal ik niet de informatie uit waarnaar ik op zoek ben.

 

Alle info is welkom want ik heb op het internet nog weinig tot niets kunnen vinden, ik hoop dat er mensen zijn die mij kunnen helpen.

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste motimei,

 

welkom op Higherlevel. Heb je al gegoogled met Engelse termen voor 'haken' en 'uitbesteden'?

 

Is haken altijd handwerk? Of kan dat ook machinaal?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Dank je, dat ga ik eens proberen. Ik weet dat er merken/bedrijven zijn die hun producten handmatig in het buitenland laten haken, maar waar? Ook bestaan er wel zogenaamde haakmachines maar ik vind het erg lastig adressen te vinden.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben 'n keer bij 'n beurs van flavourites geweest en zag toen een stand met mooie handgemaakte spullen, ik geloof dat het in Bosnie was gebreid, ik weet het niet meer....je hebt er misschien niet veel aan maar ik zou de neiging hebben via www.flavourites.nl/shop/kids/ te zoeken naar webshops met handgemaakte spullen en gewoon even te bellen en te kijken of zij het kunnen doorgeven.

Zie ook bv http://www.flavourites.nl/shop/baby/104/Eco/2958/Esgii%20Alles+van+vilt/ , zij is geen concurrent maar je kan wellicht informeren hoe zij deze leveranciers heeft gevonden.

 

Misschien dat zij je teveel als potentiele concurrent zien maar wellicht kan je ook eens langslopen bij winkel van www.echtstudio.nl , zij verkopen ook gehaakte dingen en ik weet dat zij ook op zoek waren naar adressen om uit te besteden.

 

Succes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 259 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.