Enige maanden terug ben ik failliet gegaan met een keukenzaak.
Dat was een BV . Helaas moet ik nog een bedrag betalen i.v.m. de volstorting van de aandelen in de BV.
De curator heeft mij opdracht gegeven om een afbetalings regeling te maken. Omdat ik financieel weer vanaf nul moet beginnen, en een minimaal inkomen heb, heb ik een zo laag mogelijke aflossing voorgesteld.( ik kan gewoon niet meer betalen op dit moment)
De reactie van de curator was dat hij absoluut niet accoord ging met mijn voorstel. Indien ik niet met een sterk verbeterd afbetalingsvoorstel kom, ziet hij zich genoodzaakt rechtsmaatregelen te treffen.
Nu heb ik enkele vragen :
Is er een minimaal bedrag wettelijk vastgesteld voor afbetalings regelingen????
Wat kan die curator doen als hij rechtsmaatregelen gaat treffen ???
Heeft iemand een goed advies voor mij, want ik kom er zo niet meer uit. ??? ??? ???
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Fight_club
Fight_club
Dag leden,
Enige maanden terug ben ik failliet gegaan met een keukenzaak.
Dat was een BV . Helaas moet ik nog een bedrag betalen i.v.m. de volstorting van de aandelen in de BV.
De curator heeft mij opdracht gegeven om een afbetalings regeling te maken. Omdat ik financieel weer vanaf nul moet beginnen, en een minimaal inkomen heb, heb ik een zo laag mogelijke aflossing voorgesteld.( ik kan gewoon niet meer betalen op dit moment)
De reactie van de curator was dat hij absoluut niet accoord ging met mijn voorstel. Indien ik niet met een sterk verbeterd afbetalingsvoorstel kom, ziet hij zich genoodzaakt rechtsmaatregelen te treffen.
Nu heb ik enkele vragen :
Is er een minimaal bedrag wettelijk vastgesteld voor afbetalings regelingen????
Wat kan die curator doen als hij rechtsmaatregelen gaat treffen ???
Heeft iemand een goed advies voor mij, want ik kom er zo niet meer uit. ??? ??? ???
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4151-onderhandeling-curator-faillissement/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag