Ik heb heel jaar 2012 in Duitsland als "freiberufler" gewerkt, (ik ben in Duitsland als freiberufler - ZZP'r geregistreerd) en Ik heb geen inkomen uit NL gehad. Ik heb naar en In UK geregistreerd opdrachtgever factuuren gestuurd. Ik was in Duistland geregistreerd bij gemeente en ook bij Finanzamt en heb een wooning gehuurd. (dus vier dagen in DE, 3 dagen in NL). Heb ik al een belasting angifte in DE gedaan een ok mijn wereld inkomen een inkomen van mijn vrouw vermeldt. Mijn vrouw heeft gewoon in NL in loondienst gewerkt.
Moet ik inkomsten uit deze werkzamheden ook in NL vermelden? Zo ja, in welke box?.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
taiko
taiko
Best all,
Ik heb beetje hulp nodig.
Situatie:
Ik heb heel jaar 2012 in Duitsland als "freiberufler" gewerkt, (ik ben in Duitsland als freiberufler - ZZP'r geregistreerd) en Ik heb geen inkomen uit NL gehad. Ik heb naar en In UK geregistreerd opdrachtgever factuuren gestuurd. Ik was in Duistland geregistreerd bij gemeente en ook bij Finanzamt en heb een wooning gehuurd. (dus vier dagen in DE, 3 dagen in NL). Heb ik al een belasting angifte in DE gedaan een ok mijn wereld inkomen een inkomen van mijn vrouw vermeldt. Mijn vrouw heeft gewoon in NL in loondienst gewerkt.
Moet ik inkomsten uit deze werkzamheden ook in NL vermelden? Zo ja, in welke box?.
alvast bedankt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41570-wonen-in-twee-landen-werken-in-een-land-waar-belasting-betalen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag