Ik heb het forum doorzocht maar kon enkel een aantal jaren oude antwoorden vinden die niet geheel mijn vragen beantwoordden.
Sinds enkele maanden heb ik aan huis een eigen kantoor. Nu is dit een koophuis van mijn moeder, en wil ik daar ook huur voor betalen.
De huur zou rond de 275-300 euro per maand zijn. Echter vraag ik me nu af of dit gevolgen heeft voor ons als VOF en voor mijn moeder als particulier. Wie weet hier meer over of weet waar ik deze antwoorden kan vinden?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Matthijs Huisman
Matthijs Huisman
Beste,
Ik heb het forum doorzocht maar kon enkel een aantal jaren oude antwoorden vinden die niet geheel mijn vragen beantwoordden.
Sinds enkele maanden heb ik aan huis een eigen kantoor. Nu is dit een koophuis van mijn moeder, en wil ik daar ook huur voor betalen.
De huur zou rond de 275-300 euro per maand zijn. Echter vraag ik me nu af of dit gevolgen heeft voor ons als VOF en voor mijn moeder als particulier. Wie weet hier meer over of weet waar ik deze antwoorden kan vinden?
Vriendelijke groet,
Matthijs Huisman
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41723-kantoor-huren-van-particulier/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag