• 0

Contract ontbinden wegens slechte resultaten

Geachte lezers,

 

Ik heb een tijdje geleden een jaar contract gesloten bij een bedrijf voor adverteren.

Ik heb het werkt dat ze deden gemonitord, en zag dat ze heel erg te krotschoten kwa prestatie.

Ik heb hun hier meer dan een maand geleden over aangesproken maar er is niks verbeterd.

 

Kort gelden heb hun hier weer op gewezen en dit keer met een rapportage van de resultaten.

Daarna is er een besprek geweest en door de manager is het bevestigd dat ik naar aanleiding van de rapportages terecht ontevreden ben.

 

Ik wilde als als ik na een week geen verbetering zie de contract ontbinden.

Mijn vraag is nu sta ik zo volledig in mijn recht om de contract te ontbinden?

 

Graag jullie advies hier over?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hi,

 

Ik heb inmiddels de opdrachtnemer schriftelijk in gebreken gesteld.

Vervolgens zijn ze weer in gebreken getreden

De tegenpartij wil niet ontbinden omdat ze verbeterde resultaten kunnen aantonen bij 1 van de punten waar ik hun voor in gebreken heb gesteld.

Deze resultaten zijn mogelijk gemaakt door mijn eigen werk en analyse van het werk die hun voerde.

Waar van ik zou denken dat een professioneel bedrijf deze analyse zelf zou moeten kunnen doen.

Daarom vind ik de rede die word aangevoerd om niet te kunnen ontbinden niet relevant is gezien de overeenkomst en de ingebrekestelling. Artikel 9.1C van de contract "na schriftelijk ingebrekestelling niet of niet geheel nakomt"

 

Ik ben sinds April aan het klagen over het punt waar ze na mijn ingebrekestelling nog steeds na de eerder afgesproken periode niet aan voldoen.

 

 

Ik zou graag willen weten of ik in mijn recht sta om de contract te ontbinden?

Link naar reactie
  • 0

Ik zou graag willen weten of ik in mijn recht sta om de contract te ontbinden?

 

Ik verwijs nog maar eens naar het antwoord van Lucien:

 

Het antwoord op jouw vraag kan niet worden verstrekt op deze wijze. Een en ander is afhankelijk van de gemaakte afspraken in bijvoorbeeld het contract en/of algemene voorwaarden.

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 235 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.