• 0

Tekenbevoegdheid dochteronderneming

Hallo

 

Ik heb al 20 jaar een circus boekkantoor, eerst vannuit nederland en nu vanuit andorra waar ik woon.

 

Om mijn nederlandse klanten tevreden te stellen heb ik een nederlandse bv opgericht die werkt als een bemiddelingsbureau tussen de nederlandse klant en mijn bedrijf, dit word gerund door mijn dochter.

 

Nu is het probleem dat ik steeds naar nederland moet komen om contracten te tekenen namens mijn bedrijf in andorra, is er een mogelijkheid om het dochterbedrijf dan wel mijn dochter tekenbevoegdheid te geven bij mijn bedrijf in andorra? zonder dat ze bij mij in dienst is, ik wil namelijk zo min mogelijk geld in de nederlandse bv hebben en sluit daarom alle contracten via andorra af ivm belasting.

 

Ik hoop dat u mijn vraag begrijpt en wil beantwoorden.

 

MVG

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Lijkt mij een vraag die valt binnen de Andorrese wet- en regelgeving - dat is op een Nederlands forum, zelfs voor HL, een geluksfactor als hier iemand rondhangt die daar in thuis is.

 

In Nederland is het mogelijk om (rechts)personen te machtigen om namens een andere (rechts)persoon rechtshandelingen te verrichten. Ik kan mij niet voorstellen dat een dergelijke constructie in Andorra niet mogelijk zou zijn. Voer voor een Andorrese advocaat of notaris lijkt mij zo.

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 316 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.