• 0

in je eigen garage ondernemen.

Hoi

 

Ik heb aan huis een garage van 30m2. Ik zou graag er willen ondernemen, maar ik weet niet wat. Omdat ik technisch ben aangelegd dacht aan een spiegelmakerij in opdracht. Of een fietsenreparateur. Oneindig veel mogelijkheden wat ik wil combineren met part-time job. Ik heb ook aan frenchises gedacht maar kan geen technisch bedrijf vinden waarbij ik met mijn handen in mijn eigen garage te werk kan gaan. Dat is jammer want er worden veel technische uitvoerders gevraagd maar meestal lokaal ipv assembleerwerk of zo. Waar is vraag naar wat ik in mijn garage kan uitoefenen?

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste Ssan

 

je kreet lijkt me niet een van een ondernemer in spee

Het simpel hebben van een ruimte en een vage ambitie is niet genoeg. Je moet toch wat in huis hebben waarmee je andere zou kunnen verleidne ietsvan je af te nemen of je een opdracht te gunnen.

 

Stel jezelf eindelaas de vraag " Waarom?"

Waarom wil ik wat met die ruimte?

waarom wil ik ondernemen?

warom ondernemen ind eze ruimte?

waarom kan ik anderen (businesses of cunsumenten) iets bieden waar ik ewen buinsesscase op kan baseren?

 

enz. en luister naar je eigen antwoorden.

vraag iemand uit je omgeving om als advocaat van de duivel je te dwingen deze vragen te stellen en de antwoorden enigen malen tegen het licht te houden.

Pas als je echt bij de kern aangekomen bent komen de vragen pas die beginnen met " wat?" en pas weer veel later de vragen met " Hoe?" De vragen kan je zelf stellen of dat klankbord. De antwoorden moeten voorlopig echt van je zelf (of beter UIT) jezelf komen.

Heb je dat een beetje helder dan pas kunnen anderen je verder op weg helpen

 

succes

 

Frans

InnoSquad Sparren met ervaren ondernemers. meld je voor een uurtje klankborden met ervaren ondernemers.

 

Wings-ms steun aan ondernemers

 

Warm aanbevolen:

Ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 237 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.