• 0

Verzekeringen voor een winkel in Antiek, Curiosa en 2ehands?

Beste allen,

 

ik heb verschillende verzekeraars gevraagd en ook gezocht op google etc maar ik kan het antwoord op mijn vraag niet vinden:

 

Welke verzekeraar doet in verzekeringen voor een winkel in antiek, curiosa en 2ehands? Ik kreeg van een vriendin, die werkzaam is bij een tussenpersoon, al te horen dat er maar weinig verzekeraars zijn hiervoor maar welke het wel doen wist ze niet....

 

Bij voorbaat dank!

 

Richard

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

ik heb verschillende verzekeraars gevraagd en ook gezocht op google etc maar ik kan het antwoord op mijn vraag niet vinden:

 

Welke verzekeraar doet in verzekeringen voor een winkel in antiek, curiosa en 2ehands?

 

Welk risico wil je met de verzekering dekken?

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

Helder. Ga op zoek naar een goede verzekeringsdadviseur (geen bank of direct writer) die op zoek gaat naar een oplossing op maat. Hier op HL hebben we iemand die je goed (op weg) kan helpen, maar die is nu net twee weken met vakantie. Als je over twee weken nog niet verder bent gekomen dan zou ik zeker even contact met hem opnemen.

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

de zaken die ik wil verzekeren zijn:

 

Aansprakelijkheid

Goederen en Inventaris

Winkelgeld

Glas

 

Ik begreep dat vooral goederen en inventaris een probleem is voor veel verzekeraars...

 

Zelf zit ik bij Interpolis, goederen en inventaris verzekeren geen probleem

Bij de goederen ging het ook om antiek, meubelen etc

Wel kunnen ze eisen stellen aan het pand cq ruimte waar de goederen staan o.a hang en sluitwerk deuren etc.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 226 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.