• 0

Projectteam-lid in gebreke stellen.

Beste leden,

 

Een goed half jaar geleden hebben 2 jonge ondernemers en ikzelf een opdracht aangenomen om een Game te ontwikkelen voor een bedrijf. De offerte en het contract zijn vanuit mijn onderneming gestuurd.

 

Het hele traject liep goed tot 2 weken voor de deadline. De test versie moest opgeleverd worden en de developer die verantwoordelijk was om alle puzzelstukjes tot 1 geheel te laten samensmelten liet het af weten. Afspraken werden niet nagekomen met ons en de projectleider en de weken daarna was de developer totaal onbereikbaar.

 

Verschillende deadlines, afspraken die niet nagekomen worden en een hoop frustratie later geloof ik niet dat het nog goed gaat komen. Heel vervelend dat we niet aan de klant kunnen leveren & dus niet onze belofte nakomen. Het ziet er naar uit dat het bedrijf de hele opdracht zal laten vallen/cancellen.

 

Vanzelfsprekend betaalt het bedrijf niet omdat wij onze wederprestatie niet geleverd hebben.

 

Is het mogelijk om de nalatige developer die heel bewust verschillende (schriftelijke) afspraken en deadlines niet is nagekomen in gebreken te stellen en om de geleden schade te verhalen? (De developer vervangen is om verschillende redenen niet mogelijk).

 

Ik hoor graag van jullie.

 

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
Topic kan gesloten worden.

Laat je ons nog wel even weten hoe dit afgelopen is?

 

Tenslotte nog een laatste tip, gehoord van een jonge ondernemer op een TEDx YOUTH conferentie: "Streef je passie na; grijp de kansen die je krijgt en doe vooral wat je leuk vind". Ik kan me zo voorstellen dat een juridisch traject daar alleen maar van afleidt. Succes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 194 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.