• 0

algemene voorwaarden groothandel met dropshipping

Ik wilde zojuist de algemene voorwaarden in mijn nieuwe webshop systeem zetten maar kwam tot de conclusie dat ik hier niet zo goed over nagedacht had aangezien ik dacht de voorwaarden uit mijn eerdere shops te gebruiken.

 

Echter waren die eerdere shops op consumenten gericht en de nieuwe shop is op zakelijke klanten gericht. (b.v. geen wet koop op afstand)

Daarnaast ga ik ook dropshipping doen dus heeft dat ook nog wat voeten in de aarde.

 

Hoe kan ik nu het beste tot goede algemene voorwaarden komen voor mijn B2B site?

 

Heb uiteraard bij conculega's wel wat voorwaarden gezien maar kan dat moeilijk zo overnemen.

Met eigen voorden overschrijven blijft de inhoud kwa artikelen en punten vrijwel gelijk en heb je kans juridische zaken net verkeerd te omschrijven.

 

En veel geld om het door een jurist te laten opstellen heb ik helaas ook even niet (mogelijk later als weer omzet is nog eens laten nalopen en verbeteren).

 

 

Voor consumenten shops zijn genoeg voorbeelden maar voor groothandels met dropshipping niet bepaald.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Sandra, ik zal die site eens beter gaan bekijken om te zien of de specifieke zaken met betrekking tot dropshipping ook binnen dat pakket gemaakt kunnen worden.

 

Roy, zou dan echt moeten zoeken naar een vergelijkbaar bedrijf maar dan met hele andere producten maar gevoelsmatig wel wat bezwaar tegen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 120 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.