tot nu toe heb ik op bijna al mijn vragen/probleempjes een antwoord via de zoekfunctie kunnen vinden.
Maar nu (nog) niet.
Sinds kort ben ik leider van een jeugdvoetbalteam. Via een van de andere ouders heb ik voor onze jongens trainingspakken kunnen kopen en deze heb ik samen met 2 mede sponsoren laten bedrukken.
Ik heb van de andere ouder geen bon of factuur o.i.d. gekregen voor deze pakken, wel kan ik voor de medesponsoring een factuur sturen naar de mede-sponsoren.
Kan ik de kosten voor de aanschaf van de pakken boeken en zo ja hoe ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Chris Hammink
Chris Hammink
Hallo,
tot nu toe heb ik op bijna al mijn vragen/probleempjes een antwoord via de zoekfunctie kunnen vinden.
Maar nu (nog) niet.
Sinds kort ben ik leider van een jeugdvoetbalteam. Via een van de andere ouders heb ik voor onze jongens trainingspakken kunnen kopen en deze heb ik samen met 2 mede sponsoren laten bedrukken.
Ik heb van de andere ouder geen bon of factuur o.i.d. gekregen voor deze pakken, wel kan ik voor de medesponsoring een factuur sturen naar de mede-sponsoren.
Kan ik de kosten voor de aanschaf van de pakken boeken en zo ja hoe ?
Alvast bedankt voor het meedenken !
MVG Chris.
www.klussenbedrijf-kcc.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42802-kosten-zonder-factuur/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag