miss_ladie Geplaatst: 26 september 2013 miss_ladie 2 0 Geplaatst: 26 september 2013 Ben opzoek naar Nederlandse export bedrijven in China, wie kan mij hierbij helpen? Op internet zoeken gaat niet zo makkelijk als ik had gehoopt. Link naar reactie
0 lmrttn Geplaatst: 1 oktober 2013 lmrttn 1 0 Geplaatst: 1 oktober 2013 Heb je www.zakendoeninchina.org geprobeerd? Die site is van het Nederlandse postennetwerk en kan een goede ingang zijn. Link naar reactie
0 P.J. Geplaatst: 1 oktober 2013 P.J. 6,2k 290 Geplaatst: 1 oktober 2013 Het lijkt me handiger om hier even wat zoekopdrachten te doen over China, dan heb je zo 2 of 3 gegadigden gevonden. Link naar reactie
0 willem china Geplaatst: 2 oktober 2013 willem china 80 1 Geplaatst: 2 oktober 2013 kan ook hier op HL hoor, maar mss hebben we wat meer info van je nodig. wat zoek je ? met welk doel ? wij exporten ( en produceren ) en wij zitten in CN. mss kan ik wat voor je doen ? groeten, willem wij ontwerpen en fabriceren woon- en tuinaccessoires en interieur. omdat de wereld niet stilstaat, doen wij dat ook niet. we ontwikkelen iedere dag nieuwe producten. 7 d/w. voor een indruk kijk op : www.zaltii.com . Link naar reactie
0 P.J. Geplaatst: 2 oktober 2013 P.J. 6,2k 290 Geplaatst: 2 oktober 2013 kan ook hier op HL hoor, maar mss hebben we wat meer info van je nodig. wat zoek je ? met welk doel ? wij exporten ( en produceren ) en wij zitten in CN. mss kan ik wat voor je doen ? groeten, willem Dat was logisch voor mij. Ik zal me de volgende keer duidelijker uitdrukken. Er zijn nog steeds mensen die China "ontdekken" en dan komen deze vragen automatisch terug. Link naar reactie
0 miss_ladie Geplaatst: 3 oktober 2013 Auteur miss_ladie 2 0 Geplaatst: 3 oktober 2013 Heey daar ben ik weer. Ik ben niet specifiek opzoek naar een product dat het bedrijf exporteert. Het gaat voornamelijk om de ervaring die ik mee wil krijgen van een export bedrijf. Dit gaat om een stageplek voor volgend jaar 2014. Link naar reactie
0 geanonimiseerd__ Geplaatst: 3 oktober 2013 geanonimiseerd__ 1,1k 80 Geplaatst: 3 oktober 2013 Ik denk dat je nog niet echt hard genoeg geprobeert hebt om je vraag zelf te beantwoorden. Wat je zoekt is namelijk heel makkelijk te vinden. Link naar reactie
miss_ladie
miss_ladie
Ben opzoek naar Nederlandse export bedrijven in China, wie kan mij hierbij helpen? Op internet zoeken gaat niet zo makkelijk als ik had gehoopt.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag